Piersonstraat 5
6951 BD Dieren, Gelderland
0313 414 556
info@mijnhoren.nl
Di - Za
Openingstijden per dag

Klachtenprocedure

SUPPORT

Bij Mijn Horen hechten wij veel waarde aan tevreden klanten. Mocht u echter onverhoopt een klacht hebben over onze producten of diensten, dan staan wij klaar om u te helpen. Wij nemen klachten serieus en streven naar een positieve ervaring voor al onze klanten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een klacht heeft.


Audicien

Als aangesloten audiciensbedrijf via Audicien register volgen wij de Algemene Voorwaarden van het Audicien Register.

Deze voorwaarden waarborgen uw rechten als klant en bieden een geschillenregeling om eventuele klachten op een eerlijke en transparante manier af te handelen.

Als u niet tevreden bent over uw aankoop, vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij ons in te dienen via het onderstaande formulier. Ons toegewijde team staat voor u klaar om naar uw zorgen te luisteren en een passende oplossing te vinden.

 

“KLACHTEN ZIEN WIJ ALS FEEDBACK”

Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid en zullen er alles aan doen om eventuele klachten serieus te nemen en adequaat af te handelen. Uw feedback helpt ons om onze zorgverlening verder te verbeteren.

Klachtenformulier
Voor klachten kunt u hier terecht!